منشور اخلاقی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان قزوین
ما اعتقاد داریم:
- خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می شود
- از مهم ترین معیار های موفقیت ما جلب رضایت خدمت گیرندگان است . ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پای بندیم
- ما در دانشگاه ارزشمندترین منابع سازمان هستند ، پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم
- در دستیابی به اهداف دانشگاه را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم می دانیم
همواره ارزش های زیر را که منبع هدایت ما در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم می شود ، فراموش نخواهیم کرد :
- هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم
- نظم و آراستگی ، وقت شناسی و آمادگی برای ارایه بهترین خدمت به خدمت گیرندگان را از اصول مسلم و قطعی خود می دانیم
- را موظف به حفظ اسرار گیرندگان خدمت می دانیم
- پاسخگو بودن در مقابل خدمت گیرندگان را از بسترهای تعالی خود و دانشگاه می دانیم
- سازمانی را به طور صحیح درک نموده و اهداف فردی را با آن همسو می نمائیم
- اطلاعات و راهنمایی لازم را بطور کامل در اختیار خدمت گیرندگان قرار می دهیم و از سرگردانی آنان جلو گیری می کنیم
- فعالیت های اداری خود را بر اساس روش مستند و مشخصی انجام می دهیم و از اعمال سلایق شخصی خود پرهیز خواهیم نمود
- صحبت ها و خواسته های خدمت گیرندگان گوش کرده و در ارایه خدمت آنان در برابر قوانین موجود حداکثر تلاش خود را بکار می بندیم
- پوشش ، گفتار و رفتار متناسب با شرع مقدس و فرهنگ جامعه اسلامی – ایرانی استفاده خواهیم کرد
- وظیفه خود می دانیم که از اسراف امکانات و اموال دانشگاه جلوگیری کرده و همکاران خویش را با پیشنهادهای سازنده در این امر مهم یاری می رسانیم
- ادب ، خوش رویی ، عدالت و انصاف را همواره وظیفه خود می دانیم و بدان عمل می کنیم
- همواره زمینه تعالی و رشد سایر همکاران را در همه سطوح فراهم خواهیم کرد
- همیشه با نیت و انگیزه خیرخواهی و با نظر مثبت به امور مردم و خدمت گیرندگان توجه و اقدام می کنیم